Thursday, December 20, 2018

TINTA PENGARANG

Alhamdulillah, dengan izin Allah jua saya berupaya menyiapkan ebook jana pendapatan sebagai home tutor ini. 


Ebook ini merupakan serba sedikit pengalaman dan pemerhatian yang saya lalui selama dua tahun bergelar home tutor di bawah pengurusan CERDIK Home Tuition. Sepanjang bergelar home tutorsaya berpeluang berkenalan dengan pelbagai lapisan umur dan latar belakang pendidikan ibubapa, iaitu penjaga kepada pelajar-pelajar saya.

Di CERDIK, kami barisan para tutor tidak dihalang untuk belajar menguruskan tuisyen secara persendirian. 

Sekalung ucapan terima kasih kepada tenaga pengajar saya, Puan Masayu Ahmad yang tidak jemu memberi idea dan dorongan dalam saya mempersembahkan ebook ini kepada umum.

Semoga ebook ini bermanfaat kepada mereka yang ingin berkerjaya dari rumah dengan menjadi guru tidak formal. 

Terima kasih kerana membaca. Sebarang ulasan sangat dialu-alukan sebagai penambahbaikan ebook ini. 

Saya boleh dihubungi di alamat emel ini.
rabiadza@gmail.com

No comments:

Post a Comment